A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata idén is díjazta a hazai sportélet legjobb sportmarketing megoldásait, a piac legjobbjait. A szakmai zsűri szavazatai alapján a Győri Audi ETO KC a legértékesebb csapatok kategóriájában az előkelő harmadik helyezést érte el a 2020-as évben.

Az MMSZ Sportmarketing Tagozat által megalapított Sportmarketing Díj célja, hogy a szakemberek megismerjék és bemutassák a legkiválóbb hazai kampányokat a sportmarketing és a sportszponzoráció területén.

A 2020-as év a pandémia miatt nehéz helyzet elé állította a sportot, mint iparágat is. Az elmaradt sportesemények miatt a marketingaktivitások jellege is átalakult. Ezért a legértékesebb sportolói, sportcsapat, e-sport márka, legjobb sportszponzoráció és a legkreatívabb közösségi média kommunikáció mellett, két új kategóriában az Etikai díjban és a Hűség díjban is hirdettek győztest.

A legértékesebb sportcsapat kategóriában csapatunk harmadik helyen végzett!

legértékesebb sportcsapatok:
1. Ferencvárosi Torna Club
2. Telekom Veszprém
3. Győri Audi ETO KC  

A teljes díjazotti névsor ITT elérhető.

Köszönjük a rangos szakmai elismerést!