A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata az első alkalommal megrendezett Sport Forum Hungary 2022 sportkonferencia keretén belül adta át a „Sportmarketing Awards 2021” elismeréseit. Klubunk arany fokozatú oklevelet kapott a „Az Év akciója – CSR” kategóriában az ORFK-OBB-vel közösen végzett balesetmegelőzési kampányáért.

 

Egy rangos sportszakmai konferencia, a Sport Forum Hungary 2022 záróeseményeként a Puskás Arénában adta át elismeréseit a Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata. A „Sportmarketing Awards 2021” során a szervezők egy objektív szempontrendszer alapján ismerték el az ország legnagyobb marketing értékkel bíró sportolóit és csapatait. Célként tűzték ki, hogy a hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljanak az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez. Idén 11 kategóriában adtak át elismeréseket, melyeket a szervezet specialistái a PWC szakértőivel közösen értékeltek ki. A Győri Audi ETO KC és az ORFK-Országos Balesetvédelmi Bizottság közös balesetmegelőzési együttműködését a döntnökök arany fokozatú elismeréssel díjazták az „Év akciója – CSR” kategóriában. A díjat Szabó Tamás kommunikációs és nemzetközi igazgató vette át a gálán.

Klubunk ezúton is köszöni a rangos elismerést, és az ORFK-Országos Balesetvédelmi Bizottsággal közösen tovább folyatjuk a balesetmegelőzési kampányt, hogy mindenki hazaérjen.